środa, 15 października 2014

Sowy w komplecie:)

Ostatnia sowa dość szybko przyfrunęła do koleżanek i już ładnie zdobią kanwę. Szczerze mówiąc to ta ostatnia sowa najbardziej mi się podoba. Teraz muszę pomyślec o oprawie, jednak na razie schowałam je do mojego hafcikowego pudełka i będą czekać na lepsze czasy. Ostatnio wszystkie moje hafty lądują w tym pudełku, jakoś mi smutno, ale miejsca w domu już brakuje a i finanse nie pozwalają aby zaszaleć z oprawą. Mam nadzieję, że kiedyś moje hafciki znajdą odpowiednie miejsce aby się pięknie prezentowały.


 


 

23 komentarze:

  1. Bajecznie kolorowe sówki! Cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też większość haftów trafia do pudełka :)
    Prześliczne sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne sa te sowki, u mnie podobnie z pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny haft, bardzo kolorowy i wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tez sie ta najbardziej podoba:)
    A ja wlasnie mam wene na oprawianie/wykanczanie moich hafcikow:) Wcale nie potrzeba do tego wiele kasy, no chyba ze wszystko chcesz oprawic w drogie ramki:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ogromną przyjemnoscia podziwiam twoje sowki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie sliczne i kolorowe... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówki sa boskie:) Sama chetnie bym je wyszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ten wzór, takie kolorowe te sówki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie im w tych kolorkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne sowy! bardzo mi się podobają! szkoda żeby leżały w pudełku! może na poduszki je przerobisz? Mają cudowne patchworkowe brzuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przeurocze, kolorowe, wesołe sóweczki aż chce się je haftować

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, bardzo radosne :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć ostatnio jestem zmęczona sowami, których mnóstwo wszędzie ,to te są wyjątkowe ,bo takie wesołe :-)
    Podobają mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te sowy "mądre głowy", takie wesolutkie i kolorowe :) Sama radość na nie patrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie rozumiem tej mody na sowy (chociaż ostatnio w DE zaczynają być wypierane przez lisy...) ale Twoje sówki - takie kolorowe i przez to wesołe bardzo mi się podobają! Aż chce się takie wyhaftować :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń