czwartek, 24 grudnia 2015

Zestaw z KOKARDKI.

Kolejny raz mam przyjemność testować zestaw z KOKARDKI. Tym razem wybrałam sobie uroczego ptaszka. Haft bardzo przyjemny, łatwy i zrobiony w dwa wieczory.
W zestawie znajduje się:
-kanwa, igła,
- muliny
- schemat ( bardzo czytelny)
- dodatkowo również otrzymałam ramkę do oprawy haftu ( nie jest dołączona do zestawu, można dokupić oddzielnie)





 
Jeśli chodzi o ramkę, to nie ma szybki, co mi trochę przeszkadza, bo według mnie hafcik szybko będzie się kurzył. Z tyłu również nie ma wykończenia ramki taką tekturką na której byłby haczyk do zawieszenia, jest tylko dziurka na gwóźdź.
 
Całość wygląda bardzo fajnie i od razu hafcik zmienił właściciela co dowodzi, że zestaw jest warty wyszycia. Ja również na pewno skuszę się na kolejne zestawy z KOKARDKI .
 

5 komentarzy:

  1. Śliczny ten ptaszek, kiedyś sama będę musiała się na niego skusić :) Co do oprawy masz racę, brak szkła może przyniszczyć pracę, a z tyłu wygląda to trochę nie estetycznie, może naklej taśmę do oprawy obrazów wtedy choć zapięcia się ukryje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszedł ten kowalik, jest uroczy:)
    Przy okazji życzę Ci zdrowych, spokojnych Świąt i szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ptaszek..z całego zestawu ten podoba mi się najbardziej :)

    Życzę Radosnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie rodzinnym.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych!
    A ptaszek fajowy! Moj juz tez prawie gotowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszedł Ci ptaszek, ładnie wygląda w tej ramce, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń