piątek, 15 sierpnia 2014

SPRING FLOWERS DMC.

Wspominałam ostatnio o nowym  hafciku, więc się chwalę. Jest jak dla mnie duży i już troszkę widać. Szczerze mówiąc kolorki jak dla mnie są przekłamane, na wzorze wygladają inaczej, ale mam nadzieje, że w efekcie końcowym  hafcik bedzie się prezentował dobrze. Fakt zamieniałam mulinki na Ariadne, ale większość to DMC. Nie wiem czy pisałam wczesniej, ale mam ulubiona pasmanterię i mogę sobie brać ze stojaka mulinki DMC i zamieniać na własne oko na Ariadne, więc to bardzo wygodne i pomocne. Bo już nie raz zamienniki mulin wyprowadziły mnie w pole. Dzięki temu mogę sama zamieniać mulinki, oczywiście jeśli dany kolorek pasuje do Ariadny a jak wiemy, muliny DMC mają znacznie więcej odcieni.





Po zakończeniu hafcik powinien wyglądać tak:)
 

 

11 komentarzy:

  1. Powiało wiosną -będzie piękny hafcik:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny hafcik, wesoly:) A z pasmanteria rzeczywiscie masz fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie zapowiada się ten kwiatowy haft.
    Sprawa z pasmanterią warta podpatrzenia, bo też mam jedną zakolegowaną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Ja uwielbiam wyszywać kwiaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzór wybrałaś, teraz tylko czekać na kolejne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to jeszcze trochę Ci zostało. Ale zapowiada się wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. sympatyczny hafcik. Kolory intensywne, żywe, radosne, piękna zabawa nimi. Będzie pięknie, nawet jeśli nieco inaczej...
    Uściskuję słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki, na pewno będzie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny haft! lubię kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń