środa, 4 maja 2011

POMOCY!!!!!!!

Mam OGROMNĄ PROŚBĘ!!!!!!!!!!!!!!Od jakiegoś czasu wyszywam nieszczęsne motylki i jak juz się porządnie wzięłam za nie, bo chcę je w końcu skończyć, to okazało się, że kolorki całkiem odbiegają od oryginału. Strasznie mnie to wkurza, bo jak już wcześniej pisałam kolory kwiatków mi się nie zgadzały, ale to jakos przeżyłam, tak teraz tła nie moge przeboleć. Niby wszystkie mulinki według schematu nawet mam pokazane mulinki dmc i tez się zgadza, a tutaj taka tragedia. Ja w oryginale różu i fioletu nie widzę w tle i to mnie przeraża. Daltego zwracam sie z ogromna prośbą o pomoc, ktokolwiek widział, wyszywał, lub ma inne kolory mulin w schemacie pilnie poszukiwany:))!!!!!!!!!!!!!Za nic w świecie te kolory mi nie pasują do tego hafciku, POMMMMOCYYYY!!! Chcę już skończyć te motylki, bo mnie drażnią, że tyle czasu i nie moge ich skończyć, a już mam w planach inne prace, ale chcę skończyć motyle, bo jak je odłoże to do nich nie wrócę!!! Oto moja bolączka:((
Chodzi mi dokładnie o to zaznaczone miejsce, ja tam w oryginale takich kolorków nie widze, ale może ja ślepa jestem:(((( 5 i 6 to właśnie te kolorki!


Czy ktoś wie jak mi pomóc??????????

3 komentarze:

  1. Jeśli chcesz wyśle Ci moja tabelkę z kolorami. Nie wiem czy różni się od twojej, ale zawsze możesz sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie na wyszywaniu sie nie znam,ale u Ciebie kolorki tez ładne.Nawet z tym rózowym.
    Dla mnie zrobienie takiego obrazka to czarna magia

    OdpowiedzUsuń
  3. Renatko moim zdaniem kolorki tła sa ok a dlatego tak uważam, że obrazek gotowy ma wyblakłe kolory spójrz nawet na ten kolor pomarańczowy - na gotowym obrazku nie jest tak intensywny jak na twoim hafcie i myślę, że tak samo jest tymi kolorami różowymi. Na gotowym obrazku przebija róż delikatny. Natomiast koloru kwiatka nie potrafię wytłumaczyć, być może to jakaś pomyłka ale możesz przecież sprawdzić kolory w hafcie nie przez numerację muliny tylko na podstawie tych nitek z sorterów.
    Hafcik jest cudny i bardzo mocno mi się podoba, równiez marzy mi się jego wyszycie... :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń