wtorek, 8 lutego 2011

Zapomniałam o hafciku lutowym:))

Zapomnialam całkiem o oprawie hafciku. Już prezentuje się na lodówce i powiem szczerze bardzo mi się podoba i lodówka zmieniła image:))) PIEGUCHA już pokazuje moje dzieło:), całkiem wyleciało mi z głowy, że go tutaj nie pokazałam:)

Dostałam przed chwilka paczuszkę z małymi zakupami, więc od razu przyszyłam maleńkie guziczki, sa urocze:))


Zdjęcie troszke niewyraźne, ale wszystko odbija mi się od lodówki.
Jeszcze dwie maleńkie zakładki, zrobione dla mojej koleżanki. Jak wczoraj pokazałam małą zakładke, to się tak spodobała i zostałam poproszona o jeszcze jedną z imieniem, jej 3 miesięcznego synka więc igła w ruch, kilkanaście minut i gotowe. Dzisiaj prezentuje dwie razem:)) Dorotko to dla Ciebie:)))
Z ostatniej chwili, dostarczone zakupy przez panią listonosz. Zakupy zrobione w CRAFT4YOU.
Te maleńkie guziczki są przesłodkie, naprawde są tycie, mają z 5mm!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz