piątek, 15 stycznia 2016

Maszyna do szycia.

Wzorek który oczywiście musiałam mieć jak tylko go zobaczyłam. Szczerze mówiąc maszyna do szycia średnio mnie lubi, ale coś tam umiem uszyć, podwinąć spodnie, jak trzeba skrócić różne rzeczy. Hafcik prawie ukończony, ponieważ złota nitka mi się skończyła i muszę poczekać na dostawę, bo w trzech pasmanteriach jej zabrakło po świętach. Jednak nie mogłam czekać i chciałam się nią pochwalić. Zabrakło kilku szczegółów, ale i bez nich już fajnie maszyna się prezentuje.


Zaczęłam również nowy hafcik na wakacje, bardzo ciepłe kolorki, którymi bardzo przyjemnie się wyszywa w taka zimną, wietrzną pogodę.


16 komentarzy:

  1. Wakacyjny hafcik będzie bardzo przyjemny w taką pogodę. Maszyna bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię, że "musiałaś" ją wyszyć - jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik maszyny jest świetny. A wakacyjny obrazek przywołuje wspomnienia ubiegłego lata i każe marzyć o tegorocznym. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maszyna fajniusia, a wakacyjne klimaty takie cieplutkie, powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez z moja maszyna niezbyt sie lubie niestety... to pewnie dlatego że nie jest taka fajna jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super maszyna,a hafcik letni będzie śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna maszyna :) a jakie fajne wzorki wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafcik maszyny. Letni obrazek swietny. Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik maszyny. Letni obrazek swietny. Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowa maszyna! :) Niecierpliwie czekam na prezentację pierwszych krzyżyków letniego obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maszyna super ! Ach, umiejętność szycia to moje marzenie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ;)moja też się na mnie coś ostatnio gniewa. Haft świetny

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj , maszyna jak "zywa"! A hafcik letni super! Od razu sie robi cieplej:)

    OdpowiedzUsuń