piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowy hafcik.

Szybko rzuciłam okiem na wzorek, szybko znalazłam mulinke i szybko wykrzyżykowałam wzorek, a dzisiaj zrobiłam z niego poduszeczkę na igły w rozmiarze XXL, a co ja do szczupłych też nie należę:). Podusia trafia do szuflady i czeka na lepsze czasy!!



 


Nie wiem czy widać ale kanwa nie jest biała.
 Jest to AIDA VINTAGE kolor brzoskwiniowy.
Aparat nie jest pierwszej młodości i zdjęcia jakie są to widać, w najbliższym czasie nie będą lepsze bo na nowy aparat brak funduszy.

8 komentarzy:

  1. Podusia śliczna:)czemu mi zszywanie tak ładnie nie wychodzi;a aparatem się nie przejmuj, ja także wiekowy posiadam
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku walentynkowego

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny hafcik i urocza poduszeczka powstała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek miły i nieskomplikowany, bardzo fajny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy hafcik. Co do zdjęć to te kanwy marmurkowe tak mają, że ciężko uchwycić ich urok
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzorek. Nienachalny. Niebanalny. Piękna podusia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY WZOREK I UROKLIWA PODUSIA! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń