poniedziałek, 12 marca 2018

Minionek.

Ostatnio u mnie ciągle na tamborku króliczki, nie mogę się nimi nacieszyć. Wyszyłam kolejnego i jeszcze dwa przede mną. Bardzo przyjemnie mi się wyszywa, bardzo wyraźne schematy i kolorowe mulinki.
 Króliczek minionek trafił do mojej siostry a dokładnie do jej synka. Uwielbiam sprawiać tymi króliczkami przyjemność. Poprosiłam ją o zdjęcia, bo nie zdążyłam sama zrobić, i takie cuda mi wyczarowała.

 Już pokazywałam tego kolorowego króliczka, otrzymała go córeczka mojej siostry i zrobiła takie ładne zdjęcia, że pokażę go jeszcze raz.




19 komentarzy:

  1. Cudowne królisie! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę króliczki są prześliczne i nie dziwię się, że haftujesz je z taką przyjemnością !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze te królisie, to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze króliki ,może dlatego się je tak fajnie wyszywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziaczek, nie dziwię się, że na Twój tamborek co rusz wskakuje kolejny - no nie sposób im się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki, a ten minionkowy króliczek skradł moje serce. Czy mogę wiedzieć skąd miałaś wzór? Lub czy się im podzielisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziaki z tych króliczków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne hafciki, bardzo pomysłowe króliczki. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te twoje króliczki są straszliwie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie haftujesz, a króliczki faktycznie są bardzo urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie króliczki są super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń