czwartek, 22 lutego 2018

Kolorowo.

Moja miłość do tych króliczków nadal trwa i jak tylko zobaczyłam nowe to musiałam je mieć. Ten królik skradł od razu moje serce, bo wiedziałam komu bardzo się spodoba. Zrobiłam małe zakupy i wzięłam się do krzyżykowania. Zakupy zrobiłam w Pasmanterii Haftix , szybko sprawnie i przyjemnie:) Dokupiłam brakujące mulinki, kanwe białą opalizującą, na niej wyszywam wszystkie Króliki. Jeszcze dorzuciłam bobinki plastikowe. Często sama je robię, ale postanowiłam troszkę zaszaleć i kupiłam nowe.


Pierwsze krzyżyki postawione!




 Czarodziejskie kreseczki jak zwykle czynią cuda. Nadają piękna:)





 Ja jestem zauroczona tym króliczkiem, jak zwykle dodałam uśmiech, bo one wszystkie takie smutne są.

17 komentarzy:

  1. Cudny haft! Te króliczki mają w sobie jakąś magię!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny kolorowy i bardzo wiosenny króliś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny jednorożec i z uśmiechem mu do twarzy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásny, milý jednorožec :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega słodki jednorożec <3 Cudowne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny ten króliś :). Lecę dalej oglądać bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna królica :) Te żywe kolor są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwi mnie milosc do smutaskow! Znam to uczucie :D
    Piekna ta Twoja krolisia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są te królisie, a ten jaki kolorowy. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwi mnie milosc do smutaskow! Znam to uczucie :D
    Piekna ta Twoja krolisia :)
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń