sobota, 11 listopada 2017

Coś małego i świątecznego.

Zrobiłam małe zamówienie w kokardce i postanowiłam zrobić małe ozdoby na choinkę. W poprzednim roku kupiłam zestaw do wyszycia a w  teraz kupiłam samą kanwę ze sklejki, bo wzorki są bardzo proste i można wyszyć patrząc na stronę kokardki. W oryginale sklejka jest dość ciemna i nie bardzo mi to pasowało więc ją przemalowałam na biały kolor.

Sowa jest w oryginalnym kolorze, a dzwoneczek, choinkę i serduszko przemalowałam farbkami akrylowymi synka i oczywiście też mi pomagał.

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z pomalowaniem ich na biało, bo teraz wyglądają dużo lepiej:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna alternatywa dla wszystkich marketowych ozdób.
    Rzeczywiście, białe są sliczne i takie...odświętne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się jasna wersja zawieszek :) Będą ładnie prezentowały się na choince

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, białe o wiele ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się bardziej jasne podobają :)Świetny pomysł i efekt :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam ,są bardzo dopieszczone,w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszło. Podsunełaś mi fajny pomysł na świąteczne upominki dla rodzinki które wysyłam pocztą;)Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne! Będą ślicznie wyglądać na choince! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To przemalowanie dało zdecydowanie ciekawszy efekt. Oby święta też były białe :-)

    OdpowiedzUsuń