poniedziałek, 24 października 2011

U mnie już listopad:))

W październiku nie miałam czasu aby wyszyć kalendarzowe hafciki, więc postanowiłam, że listopadowy hafcik zrobię wcześniej. Jeszcze tylko tydzień do listopada, a więc hafcik będzie grzecznie czekał:))
Bardzo szybko mi się krzyżykowało, miło spędziłam przy nim niedzielę.




Jeszcze małe skrapuszka na deser:))) zrobiłam je dzięki fantastycznemu kursowi zrobionemu przez Agnieszke.





Widze jeszcze pare małym niedociągnięć, ale jestem z niego zadowolona, będzie jak znalazł na drobne zapiski, napewno zrobie więcej takich notesików!!!

16 komentarzy:

  1. listopad zachwycający !!!
    a scrapuszkowe notesiki prześliczne - ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik na listopad ;o) Notesik bomba chyba sama skorzystam z kursu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik jak zwykle uroczy;) Skrapuszkowe maleństwo według kursu Agnieszki i ja popełniłam nie jedno, jest urzekające:))

    OdpowiedzUsuń
  4. super listopadowy hafcik :) notesik tez bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ruszyłaś z kopyta!;) Cudne prace! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny listopadzik ;miejmy że ten nadchodzący też taki będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace, nie marnujesz czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft super! a notesik prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny listopadowy hafcik, a i notes też bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O piękny jesienny listopad:)A scrapuszka extra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybko Ci poszło:) A ja wcale nie chce listopada! Bo wtedy pewnie zima przyjdzie:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik, piękne, jesienne kolory.... A notesik to tez cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace ! listopad wyszedł ci slicznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny listopad a scrapuszek jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Dziękuję za odwiedziny i udział w candy, życzę powodzenia!
    Hafty są dla mnie czarną magią, tym bardziej podziwiam. Pięknie u Ciebie, z przyjemnością zostaję:)
    Pozdrowienia z Podbeskidzia!
    BULMA

    OdpowiedzUsuń