poniedziałek, 6 września 2010

LOSOWANIE!!!!

Postanowiłam, że zrobie losowanie z samego rana, aby nie trzymać Was w niepewności. Dziękuje wszystkim za wzięcie udziału w moim Candy. Poznałam pare nowych blogów i zobaczyłam wiele ciekawych prac:)))
A teraz najważniejsze:) Mój kubeczek w roli głównej:
W maszynie losującej 36 karteczek, moja skromna rączka wylosowała nr.......

Pod tym numerem kryje się komentarz nr 35 a więc:
Wyślij mi swój adres na emaila: siostra13@onet.eu
JESZCZE RAZ WSZYSTKIM DZIĘKUJE ZA ZABAWE:))))

8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wylosowanej... :)
    Szkoda, że to nie ja... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwyciężczyni :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedzinki!!!Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do mnie!Rozejrzę się troszkę u Ciebie...w ramach nadrabiania zaległości!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mialam mila niespodzianké z samego rana, pierwsze candy i odrazu wygrana!! Chcialabym podziekowac bardzo i wlascicielce blogu za candy i pozostalym na gratulejszyn, pozdrawiam cieplutko z deszczowej Irlandii.

    OdpowiedzUsuń