wtorek, 18 września 2018

Króliczek...

Wróciłam po wakacyjnej przerwie. W wakacje nie mam weny na wyszywanie, a uwielbiam czytać, kiedy nadchodzą chłodne wieczory to siadam do krzyżyków! Z ogromną chęcią wzięłam igłę i dokończyłam króliczka którego zaczęłam przed wakacjami. Mam jeszcze ochotę na jednego i na pewno w niedługim czasie się za niego zabiorę, ale na razie wyszywam już małe podarunki na święta, bo nigdy się nie mogę wyrobić w czasie. Teraz zacznę wcześniej to mam nadzieję, dam radę wyszyć wszystko co zaplanowałam :))



9 komentarzy:

  1. Przepiękne króliczki w Twoim wykonaniu.
    Ja teraz rzadko zajmuję się robótkami, ale jak teraz obejrzałam Twoje prace to zatęskniłam za szmatką i igłą z nitką. Może coś z tej tęsknoty wyjdzie.
    Pozdrawiam gorąco i życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te króliczkowe wzory Twoje wykonanie bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jakiś królik - detektyw, wyszedł uroczo! A oczy ma prawie jak kot ze Shreka, rewelacja;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. In this manner my partner Wesley Virgin's tale starts with this SHOCKING and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he found hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to get whatever they want.

    As it turns out, these are the EXACT same SECRETS tons of celebrities (especially those who "come out of nowhere") and the greatest business people used to become rich and successful.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    That's really because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Maybe this conversation has even occurred IN YOUR own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind seven years back, while driving an unregistered, beat-up bucket of a car with a suspended driver's license and with $3 on his banking card.

    "I'm so fed up with going through life paycheck to paycheck! Why can't I become successful?"

    You've been a part of those those thoughts, ain't it right?

    Your very own success story is waiting to be written. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S SECRETS

    OdpowiedzUsuń