niedziela, 17 września 2017

Kalendarz-cd.

Czerwiec już dawno za nami, jednak u mnie na hafciku letnie truskawki i ciepłe kolory. Po kilku miesiącach z ogromną chęcią zabrałam się za krzyżyki, chociaż mam coraz mniej czasu na swoje hobby. Jednak nie zamierzam rezygnować z krzyżyków, mam nadzieję, że chociaż trzy razy w tygodniu znajdę czas aby wziąć w ręce igiełkę i kanwę.
Czerwcowy hafcik z kalendarza 2016, mój mały ufoczek, którego mam zamiar dokończyć.



PS. Mam nadzieję, że nie wszyscy o mnie zapomnieli:)))

11 komentarzy:

  1. smakowite truskaweczki ,śliczny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafcik, dzięki niemu można sobie przypomnieć ciepłe letnie dni....

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają te truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny hafcik jak patrze na te truskawki czuje ich smak

    OdpowiedzUsuń
  5. W tą paskudna jesienna pogodę miło wspomnieć ciepłe dni i smak truskawek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły hafcik, fajnie, że znów pojawiłaś się w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna dziewczyneczka i bardzo kojarzy się z latem, które już niestety powoli mija...

    OdpowiedzUsuń