niedziela, 20 marca 2011

Dwa króliczki i motyle!!

Postanowiłam dzisiaj zrobic króliczki, w końcu zblizają się Święta a ja na nic nie mam czasu. Więc zabrałam sie za pracę, pomógł mi kursik znaleziony przez AGNES!! Bardzo szybko i prosto robi sie te króliczki,w sam raz dla mnie:))

Ostatnio czas wolny jest dla mnie na wagę złota, więc kiedy tylko moge zabieram sie za krzyżyki. Troszke postępów widać, ale jeszcze daleko do końca. Mam w planach małe przerywyniki więc motylki jeszcze długo nie będą skończone, choć już ma ich troszkę dość. Jednak w każdym większych hafciku w połowie mam kryzys:)))
Z różnych przyczyn nie mogłam się dzisiaj wybrac na wystawę DMC w Warszawie, mam nadzieję, że pooglądam sobie zdjecia na blogach z tej wystawy.

9 komentarzy:

  1. Fajne króliczki,ale motyle to po prostu cudo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna świąteczna dekoracja! A motylki jak żywe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki świetne,a motyle cudowne;czekam na następne krzyżyki by podziwiać całość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznosci dzis u ciebie:)) tez mam zamiar te kroliczki zrobic:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne króle! A te motyle - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połowa już za Tobą - znam Twój ból bo ja sama zawsze mam problem z kończeniem hafcików, ale głowa do góry i do dzieła ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudne te motylki, jest już kawałek ładnego hafciku

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te króliczki i wyglądają na łatwe. Może córę wciągnę do produkcji :) Ja przy większych haftach też mam kryzys, ciekawe tylko ile potrwa ten obecny :) A co do wystawy, to wybieram się do Wrocławia, tylko, że moje Maleństwo ma paskudny katar i nie wiem, czy do soboty wydobrzeje. Jak nie, to z wyprawy nici :(

    OdpowiedzUsuń