czwartek, 17 marca 2011

Zostałam zaproszona do zabawy " Moje małe tajemnice"!!

No ładnie, musze zdradzić pare tajemnic i to Piegucha mnie tak wrobiła:)!!! No to zaczynam:
1- po pierwsze to nie wiem jakie ja mam tajemnice:)) może powiem, że mam siostre bliźniaczke, którą kocham nad życie!!!!!!!
2- od dawna marze o tym aby sie przejechać maluchem ( mam coś wspólnego z Pieguchą), kiedyś rodzice mieli malucha, ale ja marzę o tym aby usiąść za kierwonicą,
3- kolejne motoryzacyjne marzenie to poprowadzić ciężarówke, ale chyba to jest niemożliwe bo nie ma takiego dużego lotniska abym wymanewrawowała takim kolosem:)))))))
4-uwielbiam kapcie, herbatkę i zacisze domowe, mogą dla mnie nie istnieć inne imprezy, ale mąż zawsze mnie gdzieś wyciągnie:)))
5-uwielbiam maskotki, mogłabym miec ich tysiące, juz kilka razy oddawałam nadmiar do domu dziecka, bo pojemność domu jest ograniczona,
6-kwiaty, w domu już nie ma miejsca na parapetach, teraz czekam tylko na wiosne, aby na balkonie znowu jakies kwiatuszki zakwitły,
7- mówię co myślę, co czasami boli i nie wiem czy to zaleta czy wada, jestem poprostu szczera, walcze z tym i staram gryść się w język, ale różnie to bywa!!
To chyba tyle moich tajemnic!!!!
Zapraszam do zabawy, ale nie wiem ile osób:
SABINKA
DAMAR5
SZLACHCIANKA
BABCIA VILEMO
DARIA
Musi tyle starczyć, jesli ktoś chciałby się pochwalić to równiez zapraszam inne chętne osoby:)))

Chcialam jeszcze bardzo podziękować za odwiedziny a w szczególności za komentarze, uwielbiam je czytać i od razu robi sie cieplej na serduszku!!!

2 komentarze:

  1. No tak, znowu wychodze na tego potwora:P
    Mnie ostatnio tez sie oberwalo, za mowienie co mi sie nie podoba:( Bo znowu zapomnialam jacy Amerykanie sa wrazliwi i jak bardzo trzeba sie przejmowac ich uczuciami. Oj, zeby tak oni przejmowali sie uczuciami innych:P
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam kupić sobie tira :P i jeździć nim do szkoły. Dobrze, że nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń